.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهارخطه سازی محور کلاردشت - مرزن آباد آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه چهارخطه ساری وبهسازی محور کلاردشت به مرزن اباد با حضور مسئولان کشوری و استان آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه عملیات اجرایی پروژه چهارخطه سازی و بهسازی محور کلاردشت به مرزن آباد با اظهار اینکه منطقه کلاردشت می‌تواند به عنوان هاب گردشگری استان و کشور باشد، گفت: طبیعت این منطقه بی نظیر و منحصربفرد است.

وی با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم کلاردشت را در سند آمایش کشور تبیین کنیم، گفت: در برخی از دولت‌ها توجه خاص و ویترینی به منطقه کلاردشت شد ولی از نظر ماهیتی توجهی به آن نشده است.

وی تصریح کرد: توسعه اصلی منطقه کلاردشت و راه آن در اولویت دولت قرار گرفت زیر کلاردشت متعلق به تمام کشور است و در ایام نوروز مسافران ۳۲ هزار میلیارد تومان از طریق دستگاه‌های پوز، کارت کشیدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای بهسازی محور کرج- چالوس، ایمن سازی مسیر و کاهش ترافیک در منطقه عملیات اجرایی چهارخطه کردن بخشی از محور مرزن آباد- کلاردشت آغاز شد.

خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن و بهسازی قطعه اول محور مرزن آباد- کلاردشت خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه در این منطقه به ویژه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات چهارخطه کردن و بهسازی این مسیر در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی چهارخطه کردن این محور با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تسهیل دسترسی‌های محلی واقع در مسیر با هدف ایمن‌سازی و اصلاح هندسی راه و رفع نقاط حادثه خیز منطقه آغاز شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی طول محور مرزن آباد- کلاردشت را ۱۶.۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: عملیات چهارخطه کردن و بهسازی قطعه اول این مسیر به طول ۴.۸ کیلومتر امروز آغاز شد و عملیات اجرایی قطعات دیگر این محور نیز بعد از تکمیل مطالعات آغاز می‌شود.

خادمی اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه را با تملک اراضی مسیر ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواند و اظهار کرد: بخش عمده مسیر به مساحت حدود ۲۵۰ هزار متر مربع نیاز به تملک و آزادسازی مسیر دارد که با تأمین اعتبار مورد نیاز انجام می‌شود.

به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه تاکید کرد: چهارخطه کردن و بهسازی محور مرزن آباد- کلاردشت علاوه بر تسهیل اتصال محور به چالوس و بالعکس نقش مهمی در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه دارد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.